background

Tuesday 8 January 2013

I'm Back for My makeup!!

ello and assalammualikum guys..
wahh so long i not taiping and story mory hihih..
now i just want to tell all dis blog i will create sebagai mymakeup design..
hope u can see my face and the makeup..
hahah apalah sya merepek ni..
xkishlah kn merepek pon merepek lah kn..
 i just want to enjoi whit my makeup..
hope u all can commt and like my twitter and myfb..
i strt makeup mula2 congteng2 kn muka kt muka cikit2..
dri sekolah lg i da mint kompul makeup tpi xsgt pki coz xreti n mls...
opsss terckp mls pulak..then bile lme2 mint nk makeup tu tbe2 muncul..
mmg dri sekolh smpi laa abis kolej i sk kompul je makeup pki kdg2..
tpi bile da kej makeup simple2 jer..bile da stop kej byk msa nk makeup tu yg skunk sibuk nk makeup..
strt hujung 2012 i byk mse to up lg mymakeup..
insyallah bnde ni kne usha klo x mmg xbrjya..
semua kerja kne ada usha..smpi msok 2013 i cuba libatkn diri makeup pengantin..
1st i makeup mykazen wedding then i gh tggu my next wedding :) 
weeding myfrezz..i hope bole buat die nmpk lawa nt..
pe2 jgn stop disini i will continue lg yeah..see my pic..

i will upload my pix soon..wait yeah..

antaranya pix yg i masukkn..

                                                         
yellow black
pink black
park boom makeup
coklat pink
bfday makeup

No comments:

Post a Comment