background

Wednesday 14 November 2012

Sahabt yg kecil mempunyai ksh syg dri seorg yg tc n sygknnya..

Sya pendekkn merepk brsahabt dan mereka msih kecil lg..tpi disebbkn mereka menyertai pertndingn mereka brkerjasama brsunguh2 tuk buat yg trbaek..aty seorg budk kecil sunggh baek n murni penuh dgn sabr n ikhls..rmi mnyokong nya sbb sifat sahabtnya yg ert dan baek kwn2 dri jau sggup tlg die..setelh mereka menang stu malm petaka trkena pd kelurganyabudk laki itu..tpi malangnya budk tu trkrna tembakn lalu cedera parh dan nyawanya xdpt diselamtkn..shbt pompnnya yg sygknnya pergi ke rumhnya tuk ambik baju tpi trjmpa nota ( ingin mnjdi sami tuk 3hri lg)niat bdk pompn tu baek n terus mmbwak nota n bg ke tok smi..tok smi menyempurnakn hasrat budk tu dan jdikn die sami semasa die trlentng di ats katil..xsmpi tuk melengkpkn nadi budk tu trhnti dan tok smi xde pilihn gntikn jubhnya tuk budk tu pki..kesemua hmpa setelh nadi die trhnti..tpi gn mukjizat kepercayaan mereka die trselamt..

Kish ni ingin sye ceritakn sbb perwatakn sorg kwn yg setia tlg n brkosngsi brmcm2 hal brsma..budk tu hargai jasa pompn tu yg menunaikn hasrt yg mgkin die sndiri xbole nk tunaikn..kesedihn dorg almi amat perit..aku turut merasaknnya..

Ya allah...
Jika aku dpt selamatkn hubugnku gn alim..aku syukur sgt n gmbira..
Tpi aku xtau bagaimna lg..
Aku xbole ngk org ngis dpnku ya allah..
Aku cuma nk kekalkn hbgnnya n setia jujur percaya n ikhls..
Ya allah
Setiap saat aku xpnh xmemikirknnya..
Risau sudh tentu..
Aku da xtau dimana lg nk trok aty yg kecewa..
Tpi aku sedia mnjdi pemaaf dan aty yg lembut..
Diriku memerluknnya n mse tpi bagaimana..
Ya allah..
Aku hrp dpt mncri diriku yg ceria itu kmbli..

No comments:

Post a Comment