background

Sunday 10 June 2012

Noting and I'm back..

assalammualaikum!
wahh rase da lme sgt x updt myblog..tpi mse nk luangkn kt blog mmg agak sukar sbb byk kej nk buat..
haih,byk kish da jdi kt syer..tpi tu sume kuasa tuhan..
skunk ni smbil blog smbil kej..semntra nk tggu nie..lyn jb blog..huhuh
tpi sush nk nyatakn..
setiap hari sush nk jdi diri yg ceria,sebb klo ceria sgt nt kite xhepi..
bettr sedang2 jer..

bulan mei bru jer lepas now da jun cept sgt msa berlalu..
xsgker da tengh thn then xlme lg nk puasa da..
byk cabarn n liku2 da ku alami..
skunk otakku kosong sebab byk nk pikirkn..
hahaha tpi xper kuatkn aty ku nie..
byk hal kesedihn yg da berlaku dlm diri ku..
adakah die mslh sygkn aku..
aku da xlrtsume nie..bilakn kmi akn berstu jika mslh ade jodoh..
ya allah..tolg buangkn kesdih dlm aty nie..
sye nk ucapkn terima ksih kt kwn2 syer wlpn mereka jauh..
tpi dorg xpnh lupokn aku n sygkn aku..
rindu sgt kt dorg..wlpn aku rse kesunyian tpi aku tetp kne laluinya..
ya allah makin meningkt umur nie makin byk perkara aku kne hadapi n belajar..
xsume akn kekal hepi jer..
aku ptt perbetolkn diri ku..
tpi dgn doa n izin allah aku dan si die dpt laa kekal selamanya..
kuatkn kami berdua..insyallah..

ya allah syer ckup letih byk memikirkn hal nie..
syg tlg cube laa kurgkn bara tu n ckp bnde yg xelok..
tlg cube..allah tu maha besr insyallah die tlg..
w jgk cube tok belaja n berubh..w xley sekali gus terus berubh..
w mnusia biase xlekang wat slh..
mgkin b xbce tpi nk tulis pe yg w ase skunk yg xdpt nk ckp..
sory for avry thing..
kdg2 sush nk ckp tpi mgkin lom mse lg..
nk tggu cuty mmg lme..arr tuhn jer thu betapa rindu sgt..

ni kali kedua aku ase kecewa sgt2..
smpi aku xthu nk ngs kt spe n nk luahkn kt sper..
beze mmg berbeza...
ya allah tolong daku ya allah..tlg daku...!!

syg kmo selamanya..
waney xpenh lupakn sume perkara yg mengembirakn..
waney hapi pe yg wny ader..
syukur pe yg allah berikan..

No comments:

Post a Comment