background

Friday 30 March 2012

Is Not to late

assalammualikum..
IS not to late..
if i late myb i died!
terlalu byk aku buat salah..
terlalu jahat aku nie..
trlalu degil dan cemburu..
ya allah tolong lindungi die wlpn aku tiada di sna..
moga2 die ingt padaku nie..

dari skunk aku patut kurngkn sikit bg die tekanan..
mgkin aku ptt biakn die..hnya kiriman doa dan aty yg brjauhan nie..
maafkan daku syg kerna byk melawan ckp mu syg..
maafkan syer syg.. 
punce sumenya padaku..tuhn mmg nk ujiku dri jarak jau brsma mu..
xterkata hingga meleleh air mata nie..
ya allah kuatkn jodohku nie..
pikir r positif..spekah jodohku nie!
adakah aku da give up..
aku da xbole percya kt laki laen..
aku just cayakn diejer..npe ssh sgt!
peritnye aty nie..
adakah aku kn kmbali pd dulu2duka aku didlm aty..
ingt tuhn wani..ingt tuhan..npe sedeh sgt nie..
stop laa sedeh..uwaaaa..skitnye dade..

:luahan perasaan:

No comments:

Post a Comment