background

Wednesday 15 February 2012

cream puff

 Assalammulaikum blog..lme syer x updt ni blog..
xder mse sgt nk updt..otak ni byk gaguan..
byk mslh menimpa..
allah byk mempermudahkan aku agr dpt ketenangan aty nie..
aku harp aku bole berubh dan mencintai allah dan diri ku..
byk halangan yg menimpa aku..
tpi tu sume ujiannya..aku teruskn hdpku wlpn trase sunyi..
lupokan lah hal yg da lepas,
skunk pkrkn tok terus mnjdi baek dan berusaha tok cari rezeki..

jom kite borakkn pasl kueh yg i buat yum2..
ader mse lapang i buat laa bile tgh rajin hahah..


::MyCream Puff::
ahahha cream puff yg pelik i make it whit myadek haha
plik jer kan..tpi sje jer nk buat..
sebab bosn n sunyi..

next menu 
::Maracoon::


aiyak banyak sush ini bnde laa
mmg mnis tpi kne ader kesabaran nk buatnya..
kne try lg buat..


alo syg maklong..
huhuh akk sdre dri kjg bru pas bersalin..
kite pggl die shareez hahah..boy..

ok pic da bis da..
now continue story lg cikit..
cehh boleh plk lg cikit kn..hahha..
skunk byk bnde nk buat kt opis,grm sume ader..
nk kne setellkn kej..pastu ader kursus kt melaka 4ari..
kwn2 plk nk ajk kua b4 i kursus melaka..
tpi skunk duet pn da kering nk menyimpn jugk..
adoi..hubby plk nk lik uum smbung stdy..bosn laa hubby xder..
sdh n bert aty die nk msok uum..
tpi xper laa tok kejaya die..hope die xlupo laa kt i nie..
msti rindukn die sgt2..
ya allah permudahkan lagi perjalanan hdp kami berdua ya allah..
tabahkan lah aty kami berdua..syg die..

skunk ni bosnnyer nk buat kej..
xtaw la nper..aiyak..
ok laa tok ni aja lah..
nt kite smbng lg ok berckp sorg2 dlm blog hahah..
ok babai..




No comments:

Post a Comment